ceturtdiena, 2009. gada 26. novembris

Norvegija 11

7. okt

Pagassestdien mana ciema bija tirgus (wow ) - laukuma izklaidus salikti aptuveni 10 galdi un cilveki kko pardod. kaa gadatirgos-cimdi, rotas, kartupeli, desinas, saldumi. Neko nenopirku,jo domaju, ka nakammeness bus atkal, BET izradas tirgus seit notiek vienreiz gada nebeidzu jautroties par to. it ka tomer bus ari ziemassvetku tirgus.
taj pasa sestdiena devos uz kaa man likas tuvu esosu kalnu. gaju, galu, bet kalns ik pa laikam pazuda un tad nesapratu, kur vins ir. Un tad es sapratu!..tas nav tik vienkarsi kaa Latvijaa-ieraudziji kko un mierigi vari tikt lidz tam, Norvegija ir viens cels un tas iet ar likumiem, kalna augsa un leja un varbut tas nemaz neved uz noskatito kalnu..kaa ari mana gadijuma izradijas, ka sis kalns vispar atrodas paplatai upei otra puse (un tilta nav)Un te existe baigie vizualie maanji, manuprat, jo kalns izskatas tiesam tuvu!.. Velak noskaidroju, ka lidz tuvakam kalnam (taa virsotnei?)ar sniegu augsa man ar kajam butu jaiet 3 stundas turp un logiski ka 3 stundas atpakal, so..man par to vel japadaoma
Kas man veljoprojam ir nepierasti un bij viens no maniem pirmajiem sokiem Norvegija ir tas, ka jautajums par cilveka vecumu ir pavisam normals. (Ziniet, ja pirmais jautajums, ko tev svess/tikko iepazits cilveks uzdod ir "cik tev ir gadu", tad mazliet nesaproti, kas par lietu) Velak uzzinaju, ka ari citas Eiropas valstis tas ir normals jautajums, bet pastastot par Latvijas sieviesu "muuzhiigajiem 16", tiem tas likas smiekligs.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru